پرداخت سبد کالا به همه؟؟!

پرداخت سبد کالا به همه؟؟!

علیرضا نوبختمعاون برنامه ریزی رییس جمهوری با اشاره به این که کالاهای مرحله دوم سبد کالا تغییر نمی کنند با رد احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت بنزین در سال جاری گفت: هرگونه تصمیم برای آینده هدفمندی یارانه ها منوط به توافق مجلس و دولت است.

قرار شد سبد کالا مثل یارانه به همه داده شود!
وی افزود: بنا شد مثل یارانه‌ها سبد کالاها را هم به تمام مردم بدهند اما بنده این موضوع را نفی نمی‌کنم اما همانگونه که رئیس جمهور گفت بانک اطلاعات کافی درباره شناسایی گروه‌های ثروتمند نداریم به همین منظور ۴۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۳ برای گسترش سیستم جامع مالیاتی به منظور شناسایی ثروتمندان اختصاص دادیم.
وی با تاکید بر انیکه شناسایی اقشار کم درآمد هم مشکلاتی را در پی دارد گفت: من هم تاسف عمیق خودم را که بسیار برای من سخت بود در اینجا اعلام می‌کنم. چرا بعد از اختصاص هزار میلیارد تومان برای کمک به قشر خاص باید رئیس جمهور از مردم  عذرخواهی کند در حالی که می‌توانستیم سبد کالا ندهیم و عذرخواهی هم نکنیم؛ دارم فکر می‌کنم اگر به آنهایی که شناسایی نکرده بودیم هم سبد کالا تعلق می‌گرفت چه صفی تشکیل می‌شد؟ باید از صف‌ها کم کنیم.  چرا که در هر حالتی حتی به منظور توزیع تخم مرغ، طلا در کشور ما مردم صف‌های طولانی تشکیل می‌دهند البته ما گلایه‌ای نداریم و وظیفه‌مان خدمت به مردم می‌باشد.

مطالب پیشنهادی :

  • ناشناس wrote on ۲۶ بهمن, ۱۳۹۲, ۱۳:۴۵

    خواهشا سبد کالا ندید اینجوریم با آبروی مردم بازی نکنید.
    شماها رو چه حسابی شناسایی کردید؟ چرا هر چی پولدارو شناسایی کردیدو سبد کالا دادید؟
    شماها حتی از تامین اجتماعی هم آمار نگرفتید اگه گرفته بودین حتما به خیلی ها تعلق می گرفت.
     هر کی مستاجره یه حقوق بخورو نمیر می گیره هشتش گرو نهشه نگرفته برعکس هر کی پولداره و مرفه رفته گرفته واقعا این چه وضعیه این چه عدالتیه اگه به هیچ کس ندید این اتفاقا هم پیش نمی آد.

  • امیر wrote on ۲۷ بهمن, ۱۳۹۲, ۰:۴۳

    نظر بنده هم همین است. چرا باید اینجوری باشه؟مگه سبد کالا چقد می ارزه اصا که الان همه جا حرفشه. این راهش نیست. به نظرم مسئولین باید دنبال راه دیگه ای باشند.

  • همتا wrote on ۹ اسفند, ۱۳۹۴, ۰:۱۷

    سلام واقعن وضع مالیم خرابه .هز ارتومنم هم هزاره‌.خجالتم نمیکشم به همه بدید زیاد واقعن خیلیازیر خط فقرن

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

تمام حقوق این سایت برای © 2024 میهن نرخ. محفوظ است.
قدرت گرفته از وردپرس فارسی